مدیر انجمن موبایل
سلام دوستان.
چیپست Snapdragon 801 هنوز هم فوق العاده قویاست اما کوالکام Snapdragon 805 را هم در اختیار دارد ومیخواهد با عرضه تبلتی که از آن بهره میبرد، توسعه دهندگان را برای تولید نرم افزارهایقدرتمند تر بر پایه این چیپست تهییجنماید.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ادامه خبر در لینک زیر:
کوالکام تبلت مخصوص توسعه دهندگان خود با Snapdragon 805 را اواخر ماه جاری عرضه میکند
هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم / اندوه بزرگی ست چه باشی، چه نباشی
سلام وحید جان خسته نباشی
در متن خبر آمده
ک زوج دوربین مادون قرمز در جلوی تبلت برای شناسایی گسچرها
خطای تایپیه ؟
*MoJtAbA* (06-04-14), M A H R A D (06-04-14), Shahryar (06-04-14), VAhid_El (06-04-14)
कभी हार
نیما جان Gesture هم جسچر و هم گسچر ( غیر رایج البته ) ترجمه میشه. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
ژست بهتر نبود برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
कभी हार
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قطعاً ترجمه بهتری هست ژست . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
مدیر انجمن موبایل
بله نیما جان حق با شماست. به نظر ژست خیلی بهتره. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اصلاح شد. ممنون برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم / اندوه بزرگی ست چه باشی، چه نباشی
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks